Омелян розповів про проект євроколії у напрямку Львів-Київ-Одеса
Міністерство інфраструктури України не планує змінювати державні стандарти залізничної колії (ширина колії 1520 мм), євроколію (1435 мм) буде прокладено паралельно вже наявному полотну в напрямку Львів-Київ-Одеса з подальшим розвитком у бік Харкова та Дніпра.
Про це сказав міністр інфраструктури України Володимир Омелян в інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".
"Ми збережемо наявні стандарти. У випадку євроколії ми плануємо реалізувати її на напрямку Львів-Київ-Одеса. Потім є плани розширити на Дніпро та Харків, може, ще пару міст", - зазначив він.
За словами міністра, наразі головний акцент робиться на проекті євроколії в напрямку зі Львова до Одеси через Київ.
"Цього року ми розпочинаємо розробку ТЕО спільно з ЄС. Цей проект буде орієнтований на вартість десь 10 млрд грн. Але потрібно розуміти, що альтернативи в нас немає", - наголосив В.Омелян.
Крім того, за його словами, компанії необхідно інвестувати в інфраструктуру, оскільки наявна інфраструктура не дає можливості досягати пікових швидкостей навіть для тих поїздів, які нині є в "Укрзалізниці".
"Тому нам потрібно спочатку відремонтувати колії. Або їх доведеться перебудовувати, щоб кривизна відповідала швидкісним параметрам. І лише тоді ми зможемо говорити про те, щоб істотно та якісно змінити рухомий склад", - заявив В.Омелян.
Він також зазначив, що "Укрзалізниця" не володіє достатньою кількістю фінансів для закупівлі нових швидкісних пасажирських поїздів.
"У будь-якому разі, купівля нових поїздів серійно має бути окремою державною програмою. "Укрзалізниця" не витримає цього", - сказав міністр.