В Україні планують ввести шумову розмітку трас
У нових державних будівельних нормах щодо проектування доріг пропонується передбачати на дорогах І та ІІ категорій влаштування фрезерованих шумових смуг.
Про це повідомляється на сайті Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.
"Наприклад, якщо людина довго знаходиться за кермом і починає засинати, такі шумові смуги можуть врятувати життя. Тому під час оновлення ДБН щодо доріг загального користування ми прописали доцільність влаштування таких смуг на найбільших трасах — дорогах І-ІІ категорії", — зазначив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.
Вперше шумові смуги з’явилися в США всередині 50-х років минулого століття.
Парцхаладзе зазначив, що такі шумові розмітки окрім США також широко застосовуються у Німеччині, Канаді, Фінляндії, Данії, Швеції, Норвегії, та у багатьох з цих країн є обов’язковими під час проектування нових доріг.
"Застосування шумових смуг дозволяє досягти значного зниження рівня аварійності на дорогах, щонайменше удвічі", — додав Парцхаладзе.
Раніше він пропонував разом із шумовою ввести світлову розмітку доріг.
Нагадаємо:
В Україні планують змінити склад дорожнього покриття із асфальтобетону, зобов’язавши проектувальників застосовувати модифіковані бітуми при його влаштуванні.
Минулого року в Україні ввели обов'язкове проектування велосипедних доріжок і смуг при новому будівництві та реконструкції доріг.
У лютому Державне агентство автомобільних доріг розпочало обстеження доріг, відремонтованих у попередні роки,і розповіло, чому руйнується траса Київ-Одеса.
Також у лютому "Укравтодор" відновив ремонт доріг державного значення.
Будівництво першої платної дороги зі Львова в польський Краківець розпочнеться в 2020 році у рамках проекту GO Highway. Проїзд по ній може коштувати 2-3 гривні за кілометр.
Економічна правда