Приватбанк відновив роботу онлайн-сервісів після аварії
— 4 жовтня 2018, 20:22
ПриватБанк відновив роботу сайту і веб-сервісів після аварії мережі передачі даних найбільших провайдерів зв'язку.
Про це повідомили у банку.
"Фахівці ПриватБанку відновили стабільну роботу сайту банку і веб-сервісів після аварії мережі глобальної передачі даних найбільших українських провайдерів Інтернету, компаній" Укртелеком "і DataGroup", - йдеться в повідомленні банку.
У ПриватБанку відзначили, що проблема була вирішена "в найкоротші терміни" завдяки тому, що ІТ-департамент фінустанови застосував "нестандартні рішення" і "створив новий резервний канал передачі даних".
Нагадаємо, сьогодні ввечері через аварію ліній зв'язку в Німеччині і перебої з передачею даних банк попередив про можливі збої в роботі онлайн-сервісів.