Українська правда

УЗ ввела заборону на навантаження брухту на адресу АрселорМіттал

29 вересня 2018, 17:31
 

З 27 вересня "Укрзалізниця" ввела конвенцію на навантаження брухту на адресу підприємства АрселорМіттал Кривий Ріг у вагонах філії "Центр транспортної логістики".

Про це повідомляє прес-служба УЗ.

Як наголошується, це зумовлено необхідністю мінімізувати втрати "Укрзалізниці" від неефективного використання вагонів меткомбінатом.

"Через хронічні тривалі  затримки вагонів на під’їзних коліях цього підприємства та несвоєчасне їх розвантаження Укрзалізниця щодоби втрачає понад 400 вагонів, які могли б бути задіяні у перевезеннях", - йдеться у повідомленні.

"Унаслідок такого недбальства "Укрзалізниця" недоотримує значні доходи, які вкрай необхідні для оновлення парку тягового та рухомого складу", - заявили в компанії.

За даними УЗ, наразі Арселор Міттал Кривий Ріг понаднормово затримує на своїх під’їзних коліях в очікуванні вивантаження понад 2 тисячі вагонів, у тому числі більше 600 вагонів філії "Центр транспортної логістики" ПАТ "Укрзалізниця".

"Понад 3 доби простоюють 1034 вагонів, більше 10 діб – 316 вагонів. Окремі вагони з вантажами на підприємстві не вивантажують по 60-70 діб, в основному це брухт, вугілля та флюси", - повідомляє прес-служба.

В "Укрзалізниці" наголошують, що такі тривалі затримки вагонів, які допускає АрселорМіталл Кривий Ріг, порушують загальний технологічний процес перевезень.

Раніше генеральний директор підприємств ArcelorMittal в Україні і Казахстані Парамжіт Калон заявив, що трансформація ПАТ "Укрзалізниця" "призвела до хаосу на ринку залізничних перевезень і ускладнила роботу великого бізнесу в Україні".

Калон підкреслив відсутність узгодженості в роботі керівництва "Укрзалізниці" в головному офісі і на місцях.

"Укрзалізниця" назвала звинувачення з боку ArcelorMittal спробою перекласти відповідальність за власні помилки.

Економічна правда

компанії Укрзалізниця ArcelorMittal