Глава метрополітену розповів, хто отримує гроші з реклами в метро
Керівник київського метрополітену Віктор Брагінський розповів, що метрополітен не отримує грошей з реклами в вагонах.
Про це він заявив в інтерв'ю ЕП.
"Наш дохід - це перевезення пасажирів. Непрофільних надходжень раніше було два види - від розміщення реклами та оренди. На сьогоднішній день - це тільки оренда, оскільки зараз рекламою в місті займається профільне КП "Київреклама"", - заявив він.
За його словами, отримані кошти воно перераховує в бюджет міста.
"Що стосується оренди, то через демонтаж МАФів, які не відповідають нормам пожежної безпеки, кількість об'єктів скоротилося в два рази. Дохід зменшився відповідно. Зараз він близько 8 млн гривень в рік. Це незначна цифра в загальному бюджеті підприємства (у 2017 році підприємство отримало від перевезення пасажирів близько 1,5 млрд гривень - ЕП)", - зазначив Брагінський.
Інформацію про те, що основні доходи від реклами отримують близькі до президента люди, він прокоментувати не зміг.
"Вже близько 5 років всієї рекламою, в тому числі в транспорті займається КП "Київреклама". Метрополітен як підприємство - балансоутримувач комунального майна", - зазначив Брагінський.
"Ми отримуємо документацію з розміщення реклами від "Київреклами" і перевіряємо її тільки на відповідність пожежної безпеки та технічних параметрів конструкцій. На цьому наша компетенція обмежується", - підкреслив він.
Детальніше читайте: Голова метрополітену: Той, хто говорить, що тариф у Києві 8 гривень - обманщик
Економічна правда