Українська правда

Екологічна інспекція збирає "данину" в українських портах

2 серпня 2018, 15:50
 

Комітет з логістики Європейської Бізнес Асоціації стурбований діями Держекоінспекції Північно-Західного регіону Чорного моря під час здійснення екологічного та радіологічного контролю на предмет їх відповідності та дотримання законодавства.

Про це йдеться в заяві ЄБА.

"Працівники Інспекції безпідставно відмовляють у проставленні штампів на екологічних деклараціях, вимагаючи проведення відбору проб ізольованого баласту судна для лабораторного аналізу на предмет наявності забруднюючих речовин, що не передбачено чинним законодавством України", - повідомили в Асоціації.

"На це скаржаться представники українських і міжнародних компаній, чиї судна і вантажі проходять екологічний та радіологічний контроль в морських портах України", - йдеться в заяві ЄБА.

Представники Комітету з логістики відзначають, що відповідно до світової практики і відповідно до норм міжнародних угод, до яких приєдналася Україна, ізольований баласт не підлягає контролю і будь-яке його інспектування обмежується лише перевіркою наявності на судні дійсного свідоцтва про запобігання забрудненню із суден, а скидання ізольованого баласту не є скиданням забруднюючих речовин.

Відмова в проставленні штампів і накладення екологами штрафів за відсутності нормативно-правового регулювання даного питання, призводить до безпідставних затримок суден, зривів контрактів на поставку експортної продукції - все це веде до великих збитків і "завдає непоправної шкоди репутації України", зазначають в ЄБА.

Додамо, що екс-керівник представництва Risoil S.A. в Україні Шота Хаджишвілі оцінив втрати від незаконних перевірок суден в портах співробітниками Держекоінспекції в 200 млн доларів щорічно, передає ЦТС.

"Збитки з кожного судна становлять від 3 до 60 тис доларів", - заявив Хаджишвілі.

Голова Одеської обласної державної адміністрації Максим Степанов пропонує ліквідувати Державну екологічну інспекцію Північно-Західного регіону Чорного моря як територіальний орган Держекоінспекції.

Він направив відповідний лист прем'єр-міністрові Володимиру Гройсману.

Економічна правда

порти корупція екологія