Київ продаватиме рекламу в метро через аукціони "ProZorro.Продажі"
Київська міська державна адміністрація підписала Декларацію про співпрацю з "ProZorro.Продажі".
Про це повідомляє прес-служба Київського метрополітену.
Зазначається, що документ закладає основу для проведення пілотного проекту щодо розміщення об`єктів реклами в Києві на відкритих електронних аукціонах.
У рамках пілоту на аукціони у "ProZorro.Продажі" буде виставлятися право на розміщення рекламних носіїв у КП "Київський метрополітен". Таким чином лоти включатимуть у себе право на розміщення реклами на вагонах та станціях метрополітену.
"Завдання столичної влади – якомога краще дбати про інтереси громади. Київ має величезний, цікавий для ринку актив. Треба використовувати його ефективно і отримувати ринкової ціну", – зазначив заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков.
Наступним кроком пілотного проекту стане внесення відповідних змін до рішення КМДА від 20 квітня 2017 року № 223/2445 "Про затвердження Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві". А перші лоти в системі мають з’явитися протягом 2 місяців з моменту підписання Декларації.
"Ми очікуємо, що пілотний проект буде більш ніж успішним", – розповів в.о. директора ДП "Прозорро.Продажі" Олексій Соболев.
Після успішного завершення пілотного проекту, використання системи буде поширене і на інші комунальні підприємства столиці.
"ProZorro.Продажі" – це електронна торгова система державних аукціонів, що використовується для продажу активів неплатоспроможних банків, які знаходяться в управлінні Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, та реалізації майна державних та комунальних підприємств.
Нагадаємо, "Київський метрополітен" вже продавав два вагони, у яких закінчився термін експлуатації, через ProZorro.
Економічна правда