Українська правда

За рік споживачам повернули майже 6 мільйонів гривень за неякісні товари

16 березня 2018, 12:20
 

Впродовж 2017 року до територіальних органів Держпродспоживслужби надійшло понад 19,7 тисяч пропозицій, звернень, скарг та заяв від споживачів, 39% з яких були задоволені.

Про це сказав голова Держпродспоживслужби Володимир Лапа, передає прес-служба.

Зазначається, що споживачам повернуто майже 6 млн гривень за неякісні товари та надані послуги, що вдвічі більше, ніж у 2016 році.

За його словами, законодавство покладає на державу обов’язок захищати права споживачів, забезпечувати вільний вибір продукції, створювати умови для здобуття споживачами потрібних знань з питань реалізації їх прав. Однак саме обізнаний споживач є більш захищеним.

"За останній час поінформованість українського споживача про свої права зросла, про що свідчить і збільшення в рази кількості звернень громадян, які надходять до Держпродспоживслужби. Однак аналіз якості підготовки звернень свідчить про недостатню юридичну обізнаність самих споживачів у сфері захисту своїх прав", - зауважив Лапа.

За його словами, підвищенню рівня споживчої освіти громадян Держпродспоживслужба приділяє значну увагу. На вирішення цього питання, зокрема, спрямований нещодавно затверджений Урядом план заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року.

Економічна правда

Держпродспоживслужба