Українська правда

В МІУ придумали, як витратити прибуток від конфіскованих вагонів Клименка

21 листопада 2017, 09:57
 

Кошти від використання тисячі вантажних вагонів, конфіскованих Генеральною прокуратурою у компанії "Юнісон Груп" можна використовувати на придбання "вагонзаків".

Про це заявив заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк на своїй сторінці у Facebook.

"Сьогодні на балансі "Укрзалізниці" перебувають 22 спеціальних вагони типу "СТ", з яких здійснюються перевезення 18 вагонами. Водночас у 2017 році за терміном служби підлягають списанню п'ять вагонів, а до 2020 року -13 вагонів. Тобто з 2020 року у нас не буде робочих вагонів для перевезення спецконтингенту", - написав Лавренюк.

За його словами, на придбання нових 10 "СТ" вагонів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу потрібно мінімум 280 млн грн.

"А пропозиція така: переконаний, що не потрібно витрачати на це жодних коштів з держбюджету або "Укрзалізниці", за державні ми оновлюватимемо приміські та пасажирські напрямки. У нас є близько тисячі вагонів, які ГПУ конфіскувала у Клименка-Курченка і передала на відповідальне зберігання і користування "УЗ", - заявив він.

"Просто "Укрзалізниця" відкриває окремий рахунок, і кошти за використання цих конфіскованих вагонів мають акумулюватися на ньому для придбання спеціальних вагонів типу "СТ", - написав Лавренюк.

Він наголосив, що у вагонах цього класу перевозять не лише вбивць і розбійників.

"Хабарники і корупціонери теж є пасажирами вагонів цього класу, ось хай те майно, яке було "прихоплено" у держави і заробляє своїм власникам-втікачам та іншим таким самим на зручні посадочні місця. Мою пропозицію підтримали представники МВС, Національної гвардії та "УЗ", готуємо звернення до Генеральної прокуратури, сподіваємося, що підтримка буде", - резюмував Лавренюк.

Як повідомлялося, за рішенням Печерського районного суду Києва Головна військова прокуратура передала ПАТ "Укрзалізниця" тисячу заарештованих залізничних напіввагонів, які належали компанії, пов'язаній з колишнім міністром доходів і зборів Олександром Клименком.

Економічна правда

вагони Клименко Укрзалізниця