Українська правда

Кияни зможуть вносити показання лічильників через Telegram і Viber

27 вересня 2017, 19:30

Комунальне підприємство "Київводоканал" запустило ботів у Viber і Telegram, за допомогою яких користувачі зможуть подавати показання квартирних лічильників холодної і гарячої води.

Про це повідомляє ain.ua.

Ці цифри користувачі передають, щоб підприємство нараховувало плату за воду і друкувало квитанції.

У Viber бота можна знайти за посиланням, натиснути "Чат" і написати "Добрий день", а далі діяти за інструкцією.

Компанія відзначає, що свідчення, які подаються у Viber старим методом - у вигляді тексту на номер (044) -202-0202, з 26 вересня цього року не відображаються в системі.

Стару систему "Київводоканал" впровадив в березні, щоб подавати по ній дані, потрібно було додавати в контакти вищевказаний номер, а потім вислати текстове повідомлення.

У Telegram потрібно приєднатися до боту підприємства за посиланням, натиснути Start, потім додати особистий рахунок, після чого подати дані.

Покази лічильників можна подавати з 10 числа і до кінця кожного місяця - крім Viber і Telegram, їх можна надавати через сайт підприємства, у вкладці "Лічильники".

Нагадаємо, аудиторія додатку Viber в Україні становить понад 20 млн осіб.

Рекомендуємо почитати: Топ-10 корисних Telegram-ботів для українських користувачів

telegram Київводоканал Лічильники viber