Українська правда

У Lifecell відповіли на звинувачення компанії Київстар

25 червня 2017, 12:00

Мобільний оператор lifecell заявив, що компанія Київстар позбавляє своїх абонентів права заводити додаткову SIM-карту.

Про це повідомляє Liga.net із посиланням на прес-службу lifecell.

"Телеком-ринок України, на жаль, страждає від нестачі здорової конкуренції", - заявляють в компанії.

lifecell стверджує, що конкурує з іншими операторами в рамках українського законодавства.

"Ми розуміємо, що зачіпаємо "привілейоване" становище компанії Київстар, яка, виходячи з коментарів її генерального директора, дуже ревниво ставиться до своїх абонентів, вважаючи, що вони не мають права отримувати інші пропозиції на ринку, і тим більше заводити додаткову SIM-карту", - сказано в повідомленні.

У lifecell кажуть, що "вкрай здивовані" тим, що у відповідь на акцію "Твоя ідеальна пара", компанія Київстар знехтувала правами своїх абонентів - "не тільки з вибору, користуватися чи ні додатковими пропозиціями на ринку, але і правом користуватися базовими послугами мобільного зв'язку відповідно до закону України про телекомунікації".

"Уже втретє протягом останнього часу всі вхідні SMS-повідомлення від абонентів lifecell абонентам Київстар з невідомих причин блокуються мережею останнього", - стверджують в lifecell.

Нагадаємо, президент компанії "Київстар" Петро Чернишов звинуватив компанію lifecell в розсилці абонентам спаму з номерів, які нікому не належать.

мобільний зв'язок Київстар Lifecell