"Укрпошта" провела ребрендінг
12 квітня ПАТ "Укрпошта" представила свій оновлений логотип.
Про це повідомляє Центр транспортних стратегій.
Ребрендинг був проведений фірмою "Saatchi & Saatchi".
Новий логотип, за словами керівника "Укрпошти" Ігоря Смілянського, повинен відображати позитивні зміни в компанії.
"Ці дев'ять місяців ми працювали над змістом. Щоб посилки почали доходити швидше або взагалі почали ходити. Сьогодні ми починаємо змінювати не тільки зміст, а й форму", - заявив Смілянський.
"Слоган - "Головна пошта країни! "Та" Здатні дівувати! ". Ми даємо собі рік на те, щоб вас дивувати. Потім, я сподіваюся, що це стане нормою", - додав топ-менеджер. Він також повідомив, що з'явиться експрес-пошта і кур'єрська доставка.
"Цей той бренд, який ми вважаємо компромісним, щоб і не відлякати бабусь (бабусі наше все!), i залучити нову аудиторію. Той логотип і та історія, яка буде стояти за ним, дасть нам можливість поєднати аудиторії з різними акцентами", - підкреслив Ігор Смілянський.
Читайте також: Про Укрпошту, бізнес и соціальні Функції держави, або навіщо реанімація Укрпошти