АМКУ визнав, що Укрзалізниця прописала тендер під польського виробника
Антимонопольний комітет зобов'язав Укрзалізницю змінити умови тендеру на закупівлю шести дизель-потягів на суму понад 1 мільярд гривень.
Про це повідомила на своїй сторінці у Facebook державний уповноважений АМКУ Агія Загребельска.
Рішення було прийнято після звернення голови наглядової ради Крюківського вагонобудівного заводу Володимира Приходька.
У відкритому листі він заявив, що Укрзалізниця виписує умови в тендерах на закупівлю вагонів під польських виробників замість українських. Зокрема, на його думку, в тендері на закупівлю 6 тривагонних дизель-потягів прописані конкретні технічні характеристики рейкових автобусів виробництва польської компанії Pesa, що фактично унеможливлює участь у конкурсі інших виробників.
"Результат: скаргу задовольнили і зобов'язали замовника внести зміни в технічне завдання", – написала Загребельска.
При цьому вона не уточнила, які саме зміни мають бути внесені в технічне завдання, зазначивши лише, що вони стосуються кількості місць і типу вагонів.
У своєму зверненні Приходько зазначав, що в разі перемоги в тендері польського виробника вітчизняні машинобудівники позбудуться великого замовлення, що спричинить скорочення робочих місць більш ніж на 60 вітчизняних підприємствах, залучених до виготовлення українського дизель-потяга.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" оголосила тендер на купівлю 6 дизельних поїздів для регіональних пасажирських перевезень очікуваною вартістю 1,062 млрд гривень.
Вважалося, що найбільш імовірним переможцем можна вважати "Крюківський вагонзавод", який єдиний в Україні випускає потяги і має відповідну під вимоги УЗ модель дизель-поїзда.
Економічна правда