МЕРТ розкрив експортну стратегію України
Експортна стратегія України буде операційною програмою дій з розвитку торгівлі, яка буде змінюватися відповідно до змін ринкової кон'юнктури.
Про це заявив перший віце-прем'єр - міністр економічного розвитку і торгівлі Степан Кубів на презентації проекту експортної стратегії в Києві, передає УНІАН.
"Документ має бути практичним та носити характер операційної програми, яка змінюється та корегується в ситуації конкретного часу. Вона має включати мінімізацію корупції і прозорі фінанси - те, що ми маємо сьогодні робити", - сказав він.
За словами торгового представника Наталії Микольської, експортна стратегія розроблена на 5 років та передбачає виконання 56 першочергових завдань з розвитку експорту. При цьому в розробці стратегії брали участь більше 40 державних і недержавних інституцій.
Зокрема, документ визначає 75 країн світу, з якими Україна в нинішніх економічних, логістичних і юридичних обставинах торгує недостатньо - на 6,5 мільярда доларів.
Згідно стратегії, основними галузями, які формуватимуть український експорт, мають стати харчова промисловість, ІТ-галузь, машинобудування і аерокосмічна галузь, а також так звані "креативні" галузі, що передбачають інноваційні підходи у задоволенні потреб клієнтів.
Також стратегія визначає перспективні ринки для українського експорту, серед яких ключове місце займають 28 країн ЄС - найважливіші зовнішньоекономічні партнери країни.
Серед інших країн найбільш перспективними є США, Китай, Туреччина, Японія, Ізраїль та Індія.