"Укрзалізниця" запустила сервіс електронних скарг
На сайті ПАТ "Укрзалізниця" запрацювала електронна форма звернень стосовно зауважень щодо сервісу та боротьби з корупцією.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
Щоб заповнити електронну форму користувачі повинні з меню вибрати, чого саме стосується звернення: пасажирських, приміських послуг чи антикорупції.
"Заявнику необхідно зазначити ім’я, електронну адресу, тему повідомлення та сформулювати його зміст. Для того, щоб детально розглянути звернення, зміст повідомлення має бути конкретним, із зазначенням дати, місця, номера поїзда, вагону, сполучення та інших подробиць", - йдеться у повідомленні.
"Це дасть можливість залізничникам ґрунтовно проаналізувати ситуацію та своєчасно зреагувати на негативні випадки", - повідомляє прес-служба.
Економічна правда