Невелика австрійська компанія обійшла за характеристиками електрокари Tesla
Фірма Kreisel Electric GmbH випускає електроприводи і літій-іонні блоки батарей і оснащує ними традиційні моделі машин, які стають більш ефективними електрокарами, ніж американські Tesla.
Про це з посиланням на Bloomberg, передає ЦТС.
Фірма заснована трьома братами Йоханом, Маркусом і Філіпом і носить їх прізвище.
За словами братів, електрокари можуть їхати швидше і далі, ніж машини Tesla. Наприклад, Kreisel Electric переробила Porsche Panamera в електрокар, який перевершив флагманську модель американської компанії Tesla Model S за деякими показниками. Крім того, компанія домоглася, що Volkswagen Caddy з їх обладнанням проїжджає 350 кілометрів на одному заряді, а Skoda Yeti - 300 кілометрів.
Фото: Kreisel Electric GmbH |
Брати стверджують, що мають у своєму розпорядженні запатентовану технологію лазерного зварювання і охолодження, які дозволяють підвищувати ККД використання літій-іонних батарей. Вони пропонують ринку новий підхід - скористатися обладнанням Kreisel Electric, щоб перетворити традиційний автомобіль в електрокар.
Напрацюваннями австрійців вже зацікавився ряд автопромислових компаній, включаючи такі гранди, як BMW AG, Mclaren Automotive Ltd. і Volkswagen AG. Вони хочуть, щоб Kreisel Electric допомогла їм у розвитку електромобілебудування, щоб нарешті по-справжньому увійти на цей ринок.
Йоханн, Маркус і Філіп випускають електроприводи і батареї не тільки для автоіндустрії, але і для човнів і літаків. Причому виробництво розміщено в гаражі в містечку Фрайштадт неподалік від чеського кордону.
Kreisel Electric існує два роки. Брати вирішили не вдаватися до банківських кредитів і венчурного фінансування, а залучили низьковідсоткові урядові мікропозики, спеціально розроблені для стартапів.
Фото: Kreisel Electric GmbH |
Поки що фірма представляє з себе по суті конструкторське бюро, але вже приступила до будівництва свого першого заводу площею 6,3 тис. кв. метрів з випуску літій-іонних батарейних блоків. Він почне роботу в другому кварталі 2017 року та на той час в штаті компанії будуть працювати 70 осіб (удвічі більше, ніж зараз).
Підприємство стартує з потужності виробництва на рівні 800 МВт-год на рік, але вже через три місяці може збільшити його вдвічі. Kreisel очікує продати в наступному році близько 6 тис. батарейних блоків (50 млн батарейних елементів; вони купуються у різних виробників, в тому числі Panasonic і Samsung).
У серпні Kreisel Electric отримала замовлення на поставку 2 тис. електроприводів і батарейних блоків VDL Groep в Нідерландах для переобладнання мікроавтобусів Mercedes Sprinter. Голландці стверджують, що вибрали фірму братів саме тому, що характеристики їх батарей краще, ніж у Tesla Motors.
Що стосується ціни, то за розрахунками Kreisel Electric батареї будуть поступово дешевшати з реального рівня 140 доларів за кВт-год до менш ніж 100 доларів за кВт-год. Причому навіть зараз ціна могла б опуститися до 100 доларів за умови замовлення на 100 тис. електрокарів, але ніхто з автоконцернів поки не досяг такого рівня. За прогнозами Kreisel, це може статися не раніше 2019 року, коли Tesla збирається наростити темпи виробництва і на ринок електрокарів щільно зайдуть німецькі автобренди.