В Україні обсяг онлайн-торгівлі зріс на третину
Майже 4 млн українців упродовж 2015 року купували товари в інтернеті, з них близько половини - на aliexpress
Про це повідомляє Українська Асоціація Директ Маркетингу.
Як зазначається, за 2015 рік обсяг онлайн-торгівлі в нашій країні зріс на третину.
За підсумками минулого року ринок e-commerce становив 1,1 млрд дол, підрахували аналітики.
Порівняно з 2014 роком сегмент електронної торгівлі зріс на 32% в гривні та впав на 31% - у доларах.
За даними Factum Group, в Україні станом на 1 січня 2016 року інтернетом користувалося 58% мешканців. З них 17% - тобто, 3,7 млн - здійснювали покупки в онлайні.
За минулий рік зросла кількість наших співвітчизників, які купували за кордоном.
Згідно зі статистикою MasterCard, найпопулярнішим за числом покупок став китайський маркетплейс aliexpress.com.
Найбільшими сегментами e-commerce в Україні є "Електроніка і побутова техніка" і "Fashion".
Незважаючи на складну ситуацію на ринку електроніки і побутової техніки в онлайн-торгівлі даний сегмент продовжує утримувати лідерство. У 2015 р трійку лідерів сегмента Fashion (одяг і взуття) увійшли Modnakasta, Leboutique і Lamoda.
Всі експерти підкреслюють потенціал мобільного трафіку, в 2015 році у деяких інтернет-магазинів відсоток покупки з мобільного досяг 40% і продовжує зростати.
Економічна правда