Австрійці винайшли акумулятор вдвічі легший, ніж у Tesla
Три брати, мешканці австрійського Фрайштадту, створили революційний акумулятор, який важить вдвічі менше, ніж представлені на ринку зразки.
За рахунок нової конструкції він менше перегрівається і, як наслідок, довше служить, пише Хайтек.
Наприклад, акумулятор Tesla Model S важить 7,3 кг на кВт-год, а акумулятор братів Крайзель - всього 4. Свій винахід брати перевірили на ділі, перетворивши Porsche 911 в електромобіль. Остаточний варіант збірки важить всього на 54 кг більше, ніж модель з двигуном внутрішнього згоряння.
Особливість технології братів Крайзель - в новій конструкції акумулятора. Традиційно в літій-іонних батареях окремі елементи зварюються воєдино.
Інженери з Австрії розробили і запатентували процес, який використовує лазери для з'єднання елементів. В результаті вони менше нагріваються і довше служать.
Зараз у Фрайштадті будують фабрику акумуляторів. Вона вироблятиме близько 8 тисяч батарей в рік, хоча з ростом попиту виробничі потужності можна буде подвоїти або потроїти.
Крім того, була створена нова система нагрівання та охолодження для підтримки температурної стабільності всередині акумулятора. Вони назвали її активним температурним керуванням.
"Акумулятори Kreisel Electric укладені в запатентовану оболонку, яка постійно омивається рідиною. Це означає, що, в поєднанні з тепловим насосом, батарея може дуже ефективно нагріватися або охолоджуватися. В результаті, це значно підвищує пробіг і термін життя", - йдеться на сайті компанії.
Volkswagen, зацікавившись винаходом, замовив братам Крайзель встановити нову літій-іонну батарею в свій e-Golf.
"Весь світ тепер стукає в наші двері", - сказав один з інженерів в інтерв'ю Der Spigel.