Японці випустять надпотужні зарядки для електромобілів з великим пробігом
Японська асоціація CHAdeMO випустила новий протокол, що підтримує швидку зарядку як нинішніх електромобілів, так і майбутніх авто з пробігом понад 300 км на одній зарядці, продажі яких плануються з кінця нинішнього року.
Про це повідомляє Electrocars.
Новий протокол буде підтримувати потужність 150 кВт, притому, що досі припустимою вважалася потужність до 100 кВт.
Як зазначається, вона була доступна тільки у невеликій кількості зарядних установок, а більшість працювали в діапазоні 40-60 кВт. Перші зарядки, що працюватимуть за новим протоколом, мають з’явитися на дорогах 2017 року.
"Іншими словами, ідея в тому, щоб нове покоління автомобілів могло зарядитися на 80% за ті ж самі 30 хвилин, які потрібні нинішньому поколінню Nissan Leaf", - пише Electrocars.
Передача 150 кВт буде буде можливою при струмі в 350А. Зараз асоціація завершує роботу над деякими технічними питаннями, такими, як розмір кабелю великої потужності або управління підвищенням температури зарядного пристрою під час швидкої зарядки.
"Вилка" сама по собі буде залишатися точно такою ж, як зараз, отже, старі авто також зможуть нею користуватися, приймаючи струм меншої сили.
Як зазначається, нові стандарти розраховані, перш за все, на електромобілі, що створюються виробниками, які входять до асоціації – 2018 Hyundai Crossover SUV і наступне покоління Nissan Leaf. Зарядка інших – європейських та американських моделей – на CHAdeMO також можлива за допомогою перехідників.
Наразі тривають технічні дослідження щодо можливості зарядки ще вищої потужності, наприклад 350 кВт (1000V*350A), Асоціація визначатиме подальший розвиток стандарту у 2018 році, якщо буде попит на ринку.