Peugeot очікує скорочення російського авторинку на 35%
За підсумками 2015 року попит на російському автомобільному ринку впаде на 35%.
Про це йдеться в прогнозі концерну PSA Peugeot Citroën у звітності за третій квартал, пишуть "Ведомости".
Концерн також очікує скорочення попиту в Латинській Америці на 15%, але зростання попиту в Європі - на 8%, а в Китаї - на 3%.
У третьому кварталі виручка групи зросла на 3,2% в річному вираженні до 12,39 млрд євро. Виручка автомобільного підрозділу збільшилася на 1% до 8,05 млрд євро. Обсяг продажів скоротився на 4,3%, але зріс на 0,8% в Китаї.
У Європі зростання продажів PSA становило 6,1% (при 2,9% у першій половині року). В Азії продажі знизилися на 17% внаслідок уповільнення китайського ринку, йдеться у звітності.
У Латинській Америці - скоротилися на 23% (при скороченні всього ринку на 13%). У Євразії (в цьому регіоні PSA враховує Росію) продажі впали на 45% (при скороченні всього ринку на 27%).
У Латинській Америці та Євразії група проводить заходи по приведенню постійних витрат у відповідність ринку для досягнення беззбитковості операцій в 2017 році, говориться в повідомленні.