Юрушев отримав від залізниці півмільярда після призначення його менеджера до "УЗ"
ДТГО "Південно-Західна залізниця" за результатами тендеру уклало угоду з ПАТ "Дніпропетровський завод з ремонту та будівництва пасажирських вагонів" на капітально-відновлювальний ремонт пасажирських вагонів на 243,13 мільйона гривень.
Про це пишуть "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель".
Як зазначається, ремонт чотирьох вагонів-ресторанів з переобладнанням в купейні пасажирські вагони, обладнанням вакуумних туалетів та новою системою кондиціонування повітря коштуватиме 8,46 млн гривень в середньому за один вагон.
"Трохи дешевше - 8,37 млн гривень - коштуватиме ремонт 25 купейних вагонів. В них також мають бути обладнані вакуумні туалети та системи кондиціонування, а в трьох вагонах також мають обладнати радіо пункти", - пише видання.
Єдиним конкурентом з різницею 1,5% було ТОВ "Харківський вагонобудівний завод", яке належить дніпропетровському ПАТ "Юнікон".
"Дніпропетровський завод з ремонту та будівництва пасажирських вагонів" на 98% належить ПАТ "ВЗНКІФ "Унібудінвест", яке записане на однойменне ТОВ донецького бізнесмена Леоніда Юрушева. До наглядової ради заводу входять дружина Юрушева Наталія та його дочки Єлизавета й Анастасія.
Нагадаємо, у квітні першим заступником директора "Укрзалізниці" було призначено Максима Бланка.
У 2008-2012 роках Бланк очолював вищевказаний фонд "Унібудінвест" у якості директора, окрім того у ці ж роки він був директором ЗАТ "КУА "Форум" Анастасії Жолинської (дочка Юрушева).
Також Бланк очолював дочірні фірми "Унібудінвесту" - ТОВ "Аструм Інвестиційний Менеджмент" та "Аструм Інвестиційні Послуги".
Після заснування "Вісника держзакупівель" у 2008 році було опубліковано дані про державні підряди Дніпропетровського заводу на 926,43 млн гривень.
З цієї суми на літо 2014 року припали 464,6 млн гривень.