Ринок нафтопродуктів під загрозою монополії - Держпiдприємництво
Технічний регламент щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, судового та котельного палив, що набуває чинності 10 липня 2014 року, приховує в собі серйозну корупційну складову.
Про це заявляє Голова Державної служби України з питань регуляторної політики та розвитку підприємництва Михайло Бродський.
"Положення регламенту встановлюють вимоги до бензину та палива, що виробляють, вводяться в обіг та реалізуються на території України", - йдеться у прес-релізі відомства.
Однак, принципово неприпустимим є те, що суб’єктів зобов’язують здійснювати випробування палива в акредитованих лабораторіях, визначених у порядку, встановленому Міненерговугілля.
За словами Бродського, це може призвести до створення монопольного середовища на ринку нафтопродуктів, а це неприйнятно, особливо зараз, коли відбувається коливання цін на паливо.
"Іншим прихованим негативним чинником запровадженого Технічного регламенту є норма щодо застосування барвників та речовин-маркерів. Ця норма викладена нечітко, без будь-якого посилання на стандарти та правила", - повідомляє прес-служба.
"Зазначена редакція є наслідком лобіювання окремими бізнес-групами з метою подальшої монополізації технології маркування палив та нової монополії за аналогією з діяльністю підприємства "ЄДАПС", - наголошує Бродський.
"Пригадайте лишень, проблема ЄДАПСу полягала в тому, що в Україні було створено приватну монополію на виробництво документів суворої звітності", - йдеться у повідомленні.
Також зазначається, що з метою продовження початої урядом роботи щодо дерегуляції, скасування норм, які створюють штучні перешкоди для ведення бізнесу, Голова Держпідприємництва звернувся до Прем’єр-міністра України з вимогою внести зміни до редакції Технічного регламенту.