Медіаінфляція в Україні досягне 15% на кінець 2014 року
Найбільший показник медіаінфляції гравці ринку очікують в інтернеті, від 10% до 20%.
Про це йдеться в даних опитування Kwendi Media Audit, пише "Дело".
Як повідомляється, таке значне зростання може відбутися за рахунок розміщення відеоформатів. Найменше зростання цін експерти прогнозують у пресі -0%, відхилення прогнозів становило від -5% до +5%.
Для ТВ середній прогноз становить 5%, при розкиді очікувань від дефляції в 5% до максимальної інфляції в 10%. Оцінка зроблена при збереженні однакових цільових аудиторій в 2013 і 2014 році.
Середній прогноз для зовнішньої реклами становить всього 3% ( відхилення від -10% до +10%).
Ціни на радіорекламу можуть зрости на 8%, що обумовлено змінами в системі продажів. Всі респонденти прогнозують інфляцію в рамках 5-10%.
В опитуванні Kwendi Media Audit взяли участь найбільші українські рекламні холдинги України: Publicis Groupe Ukraine, Dentsu Aegis Network Ukraine, Omnicom Media Group (Media Direction and Optimum Media), ADV Ukraine та Group M.