Українська правда

Google визнаний найдорожчим брендом у світі

21 травня 2014, 10:06

Бренд американської корпорації Google став найдорожчим у світі за версією однієї з найбільших аналітичних компаній Millward Brown.

Складений нею рейтинг з 100 торгових марок був опублікований у вівторок, пише "Прайм".

За даними Millward Brown, вартість бренду Google за рік зросла на 40% до 159 млрд доларів, що дозволило компанії змістити з першої позиції торішнього лідера - американську технологічну корпорацію Apple.

Вартість її торгової марки за минулий рік впала на 20% і становила 148 млрд доларів.

Третє місце в загальному рейтингу, як і минулого року, посіла компанія IBM, незважаючи на зниження порівнюваного показника на 4% до 107 млрд доларів. Колишню позицію зберіг також комп'ютерний гігант Microsoft, що розташувався на четвертому місці.

Вартість його бренду зросла на 29% і становила 90 млрд доларів. П'ятірку найдорожчих торгових марок замикає мережа ресторанів швидкого харчування McDonald's - 85 млрд доларів.

З російських компаній в топ-100 потрапили Сбєрбанк і МТС, знявши 75-е і 80- е місце відповідно. Російський оператор зв'язку, вартість бренду якого зросла на 14% до 12 млрд, також зайняв дев'яте місце в списку найдорожчих торгових марок серед телекомунікаційних компаній.

Лідером в даному рейтингу стала американська корпорація AT&T. Вартість бренду Сбєрбанку за рік не змінилася і становить 12 млрд доларів.

У десятку найдорожчих нафтогазових брендів з російських компаній увійшли "Газпром" , "Лукойл"  і "Роснефть", яка потрапила в список вперше.

Вартість її торгової марки становить 5 млрд доларів. Бренд "Газпром" за рік подорожчав на 1% до 6 млрд доларів. Вартість торгівельної марки "Лукойл" знизилася на 5% до 4 млрд доларів.

Згідно зі складеним Millward Brown списком , найбільше за рік подорожчали торгові марки китайського телекомунікаційного гіганта "Тенсент" і найбільшої в світі соціальної мережі Facebook.

"Тенсент" зріс в ціні на 97% до 53 млрд доларів, Facebook - на 68% до 35 млрд доларів.

Загальна вартість усіх брендів, що увійшли до топ-100, становила 2,9 трлн доларів, що на 12% більше торішнього показника. Найзначніше за рік подорожчали торгові марки виробників одягу. Їх загальна вартість зросла на 29%.

Google