Amazon запустить безкоштовний музичний і відео-сервіси
Компанія Amazon готує до релізу віщальний телевізійний і музичний сервіси, які будуть безкоштовними і основне фінансування за рахунок реклами.
Про це пише CyberSecurity.ru з посиланням на The Wall Street Journal.
Як повідомляється, спочатку планувалося, що сервіси стануть частиною преміального пакету Amazon Prime, який коштує користувачам 99 доларів на рік. Запущено сервіс має бути через пару місяців.
В рамках запуску сервісу компанія Amazon веде переговори з творцями контенту та медіа-компаніями, які колись уже співпрацювали з Amazon.
Що стосується запуску музичного сервісу, то він буде головним чином просуватися за рахунок основного інтернет-магазину компанії і буде орієнтований головним чином на західну аудиторію.
WSJ зазначає, що використання рекламної моделі доступу до контенту буде частиною програми трансформації найбільшого інтернет-рітейлера з ecommerce-компанії в мультимедіа-компанію за аналогією з Apple і Google.
За оцінками eMarketer, в минулому році Amazon інвестувала близько 1 млрд доларів в покупку і виробництво контенту. Такі витрати нарівні з розширенням рітейл-каналів Amazon, кажуть про пошук компанією нових джерел доходу на тлі падіння маржі в торгівлі.
WSJ зазначає, що поки неясно, як саме Amazon має намір доставляти контент споживачам - створити чи спеціальний пристрій-приймач або ж він буде доступний через сайт.
Нещодавно ЗМІ повідомляли, що Amazon почне в першій декаді квітня постачання відео-віщального пристрою, продаючи його через власний сайт, а також через мережі американських рітейлерів Best Buy і Staples. У публікації нічого не говориться про можливі продажі пристрою за межами США.