Каськів за 2 мільйони прорекламує, що Янукович правильно реформує освіту
Держінвестпроект за результатами тендеру уклав угоду з ТОВ "Глорія" на проведення медіа-кампанії нацпроекту "Відкритий світ" з метою надання потенційним інвесторам інформації про умови реалізації проекту.
Про це пишуть "Наші гроші" з посиланням на "Вісник державних закупівель".
Вартість угоди становила 2,28 мільйона гривень.
Як зазначається, до кінця року коштом держбюджету має бути проведена медіа-кампанія, метою якої є інформування широких верств населення про проект "Відкритий світ", а також "формування позитивного ставлення цільової аудиторії до системних змін що здійснюються в галузі освіти в середній школі". Цільова аудиторія складатиметься з трьох груп: школярі старших класів (починаючи з 7 класу), батьки і вчителі.
Розповсюджуватимуть інформацію п’ятьма способами:
- Інтернет: упродовж грудня щонайменше на 8 сайтах мінімум по 2 тижні на кожному мають розмістити банери 240х350 пікселів або 300х250. Окрім того щонайменше на 2 пошуковиках має бути розміщена контекстна реклама, кількість кліків повинна бути щонайменше 1 тис на кожен пошуковик.
- Друковані видання: не менше 30друкованих видань, кількість виходів - не менше 30, формат виходу - не менше однієї шпальти кожного запропонованого видання.
- Телебачення: не менше 10 регіональних каналів, кількість виходів - не менше 500, формат розміщення – 30 та 15 секундний ролик.
- Зовнішня реклама: в усіх регіональних центрах, в місцях найбільшого скупчення людей, кількість зовнішніх носіїв - не менше 150, співвідношення сіті-лайтів і білбордів 70:30.
- Кінотеатри.
Власником Луцької фірми "Глорія" є Микола Грабівський. Попереднім власником "Глорії" був Олександр Серватович з Луцька, який балотувався до парламенту в 2006 році від партії "Пора", яку тоді очолював Владислав Каськів - керівник Держагенства інвестицій і нацпроектів.
Загалом за останній рік "Глорія" отримуала підряди Держінвестпроекту на рекламні послуги на загальну суму 14,76 млн гривень.
Як відомо, нацпроект "Відкритий світ" передбачає запровадження у навальний процес сучасних технологій проведення інтерактивних уроків. Загальна вартість проекту оцінюється в 676 млн доларів, термін реалізації - до 2016 р. Проект реалізує Державне агентство з інвестицій під патронатом президента України. поки що обладнання і доступ до Інтернету отримали тільки 54 школи.