"Укрзалізниця" підрахувала, як заощадить мільярд завдяки неіснуючим вагонам
Новий тяговий рухомий склад з 509 вагонів дозволить зменшити споживання енергоресурсів та експлуатаційних витрат на ремонт і утримання локомотивів.
Про це йдеться в повідомленні прес-служби, яка посилається на Програму оновлення локомотивного парку.
Відповідно до програми, залізницям України у п'ятирічний термін необхідно замінити 509 застарілих електровозів.
Як зазначається у повідомленні, оновлення парку дозволить зменшити експлуатаційні витрати на ремонт і енергоресурси орієнтовно на 1,1 млрд. грн.
"Тягово-енергетичні характеристики нових локомотивів відрізняються від існуючих на українських залізницях, оскільки більшість тягового рухомого побудовано згідно з технічними вимогами 60-х років минулого століття та характеризується збільшеними, постійно зростаючими експлуатаційними витратами, має низьку економічність у порівнянні з локомотивами нового покоління", - наголошується в повідомленні.
Нагадаємо, що Донецька, Львівська та Одеська залізниці нещодавно уклали договори на поставку до 2016 року включно 350 електровозів у рамках виконання Програми оновлення локомотивного парку.
Також в рамках Програми оновлення локомотивного парку залізниць України здійснюється поставка локомотивів на Придніпровську залізницю. згідно з діючим договором на придбання упродовж 2012-2016 років 110 вантажних електровозів постійного струму серії ВЛ11М/6 між ДП "Укрзалізничпостач" і акціонерним товариством "Электровозостроитель" (Грузія).