Українська правда

У Попова планують заробити на рекламі сотні мільйонів

16 липня 2013, 15:09

Києву вдалося домогтися значного зростання надходжень до бюджету від реклами без збільшення кількості рекламо носіїв.

Про це заявив заступник голови КМДА Олександр Пузанов, передає "Інтерфакс-Україна".

"Ми перевиконуємо річний план на 20%. Плануємо отримати від реклами понад 130 млн гривень. Для порівняння: цього року вже зібрано і перераховано до бюджету міста 57 млн гривень, а в 2010 році за аналогічний період до бюджету надійшло 960 тисяч гривень", - наголосив Пузанов.

"Ми дійсно зуміли припинити ту ганебну практику, коли в місті величезна кількість рекламних носіїв, а воно від цього нічого не отримує. Зазначу, що таке зростання надходжень до бюджету не пов'язане зі зростанням кількості носіїв реклами - їх як було 12900, так і є", - додав він.

За його словами, КМДА демонтує незаконну рекламу, яка з'являється, і за півроку було демонтовано 461 носій. Водночас, якщо власник демонтованого носія хоче його забрати, то він компенсує витрати на демонтаж. Якщо ж носій залишається незатребуваним, то місто несе всі витрати з його демонтажу і подальшого зберігання.

"Звертаються за поверненням близько половини власників носіїв. Якби у нас була можливість оперативно утилізувати це майно, то, напевно, нові носії б не з'являлися. А так - проблема існує", - констатував заступник голови КМДА.

На сьогодні КМДА розглядає можливість підвищення тарифів на рекламу, обговорює це питання з операторами.

"Через дозвільні центри надходить величезна кількість заявок на нові місця. Заявок більше, ніж вільних місць. Це говорить про те, що операторам вигідно розширювати свою присутність на ринку. Але, з іншого боку, це означає, що ціна, яку бере місто, занадто низька", - зазначив він.

КМДА Попов