Українська правда

Щоб розблокувати рахунки, WebMoney подає скарги та апеляції

21 червня 2013, 16:28

Керівництво компанії WebMoney через суд намагається досягти розблокування рахунків своїх клієнтів.

Про це заявив представник компанії Олексій Титов, передає Forbes.

"Подаємо позови, оскарження, апеляції - в деталі вдаватися не хочу. На жаль, всі ці процедури мають певний термін розгляду. Є більш швидкий спосіб - якщо люди, відповідальні за ухвалення рішення про арешт рахунків, його відкличуть", - заявив Титов.

За його словами, компанія готова змінити юридичну конструкцію, в якій працює, і переключитися на схему роботи в рамках законодавства про електронні гроші.

"Але система електронних грошей в Україні може функціонувати лише в тому випадку, якщо правила її роботи узгоджені Нацбанком. Три роки тому банк-партнер WebМoney в Україні подав в НБУ правила, розроблені за нашою участю (WebMoney Note). І вже три роки банк не може отримати погодження, правила не розглядаються", - зазначив представник WebMoney.

Як повідомлялося, у НБУ заявили, що WebMoney Transfer не має дозволу на дiяльнiсть.

У Міндоходів повідомили, що діяльність оператора платіжної системи WebMoney в Україні у тому вигляді, в якому вона провадилася на території держави, не відповідає нормам чинного українського законодавства.

Нагадаємо, організаторів системи WebMoney підозрюють в легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом.

WebMoney фінанси НБУ