Виручка соцмережі LinkedIn збільшилася на 81%
Виручка соціальної мережі LinkedIn збільшилася на 81% до 303,6 млн доларів.
Про це йдеться у фінансовому звіті компанії, передають "Вести".
Згідно зі звітом, кількість користувачів зросла на 8% до 202 млн чоловік.
Виручка, отримана від ліцензування спеціального ПЗ, яке дозволяє швидко знаходити співробітників з необхідними навичками та необхідним досвідом роботи, підскочила на 90% до 161 млн доларів. Програма принесла 53% від сумарної виручки.
Виручка від показу реклами збільшилася на 68% до 83,2 млн доларів, а кошти, зібрані з передплатників - рекрутингових агентств - зросли на 79% до 59,4 млн доларів.
Як повідомляється, з моменту IPO котирування акцій компанії зросли більш ніж у три рази і показали кращу динаміку серед компаній, які недавно виходили на біржу.
Наприклад, Facebook подешевшала на 25% в порівнянні з ціною розміщення. Groupon і Zynda подешевшали на дві третини, Pandora Media розгубила 28% своєї початкової капіталізації.
У LinkedIn вважають, що позитивна динаміка збережеться і в поточному кварталі.
Виручка становитиме від 305 млн доларів до 310 млн доларів. Всього за рік компанія сподівається виручити близько 1,42 млрд доларів.