Колесніков хоче наземне метро в містах-мільйонниках
Україна вивчає досвід інших країн із приводу будівництва наземного метрополітену.
Про це повідомив віце-прем'єр Борис Колесніков у Вашингтоні, де він вивчає досвід будівництва наземного метро, передає "Інтерфакс".
"Якщо брати до уваги компоненти ціна і якість, то звичайно, для всіх українських міст, які мають метрополітен або намагаються його побудувати, відкрите метро набагато економічніше, простіше й ефективніше в управлінні", - сказав Колесніков.
Він проінформував, що на сьогоднішній день відкрите метро вже проектується в Донецьку, вивчається можливість проведення такого метро в районах Києва, Харкова й Дніпропетровська, де немає історичних будівель.
Крім того, за словами Колеснікова, такий зручний і швидкий вид транспорту необхідний і іншиим містам, наприклад, Львову в контексті підготовки до Олімпіади, а також Одесі через складну геологію місцевості.
"Немає сенсу вести метро під землю, адже в 2,5 рази дешевше вести відкритим способом. По суті справи за 1 км підземного метро можна побудувати 3 км наземного. Тобто, будь-який мільйонник сьогодні може використовувати цей досвід", - пояснив міністр інфраструктури.
За словами Колеснікова, українську сторону при вивченні цього питання найбільше цікавить функціонування наземного метро в умовах снігопадів, які характерні регіону.
"По снігозахисту ми одержали попереднє розуміння, сьогодні дуже важливо врахувати всі зауваження американських фахівців Послуги американських консалтингових компаній у плані снігозахисту будуть для нас дуже корисні", - підкреслив він.
Також віце-прем'єр висловив важливість використання при будівництві метрополітену продукції українських виробників.
"Дійсно ми можемо використовувати продукцію чорної металургії й українського машинобудування для створення відкритого метрополітену. Тут буде використана максимальна кількість вітчизняних матеріалів", - запевнив Колесніков.
Також він висловив надію, що провідні компанії розгорнуть виробництво рухомого складу в Україні, що дасть можливість закуповувати вагони безпосередньо в країні.