Фокстрот збільшив EBITDA майже на 5%
Група компаній Фокстрот в 2011/2012 фінансовому році, який завершився 31 березня, збільшила показник EBITDA на 4,7% в порівнянні з попереднім періодом - до $ 40,375 млн.
Про це повідомляється в прес-релізі групи з посиланням на дані аудиту консолідованої фінансової звітності за міжнародними стандартами.
Як цитує Інтерфакс-Україна текст повідомлення, чиста виручка ГК Фокстрот в минулому фінроці виросла на 0,5% - до $ 903,276 млн. Аудиторський звіт за 2011/2012 фінрік отриманий від міжнародної компанії-аудитора ТОВ БДО (Дніпропетровськ).
ГК Фокстрот є власником ряду торгових марок: Фокстрот. Техніка для дому, Техношара (рітейл побутової та електронної техніки), Секунда, (часовий рітейл), DEPO't (Depot Development Group - управління нерухомістю).
До теперішнього часу мережа Фокстрот. Техніка для дому об'єднує 222 однойменних супермаркету в 108 обласних і районних центрах країни. Їх загальна торгова площа - близько 200 тис. кв. м.
Фокстрот. Техніка для дому раніше планувала в 2012 році відкрити 15-20 магазинів в країні і займатися підготовкою до виходу на IPO, яке заплановане на 2013 рік.
ГК Фокстрот в 2010/2011 фінансовому році, що завершився 31 березня, збільшила показник EBITDA на 98% в порівнянні з попереднім періодом - до $ 38,6 млн. Чистий виторг зріс на 36% - до $ 898,8 млн.
Засновниками групи є Геннадій Виходцев і Валерій Маковецький.