Українська правда
Перспективи для інвестицій всередині країни

Новий iPhone відстає від конкурентів за розміром екрана

17 травня 2012, 14:14

Нова модель смартфона iPhone від Apple, випуск якого почнеться в червні 2012 року, а продажі - восени, буде відрізнятися від моделей-попередниць більшим дисплеем - як мінімум 4 дюйма по діагоналі замість сьогоднішніх 3,5 дюйма.

Про це повідомляють "Ведомости" з посиланням на газету The Wall Street Journal.

За їхніми відомостями, компанія вже замовила виробництво нових екранів корейської LG Display Co., а також японським Sharp і Japan Display.

Всі моделі iPhone, починаючи з самої першої, що вийшла в 2007 році, і закінчуючи iPhone 4s, обладнані дисплеями з діагоналлю розміром 3,5 дюйма.

Це порівняно великий розмір екрану, спеціально пристосований для активного веб-браузингу, проте з тих пір з'явилися моделі з ще більшими дисплеями.

Зокрема, корейська Samsung, що стала в кінці 2011 році лідером світового ринку мобільних телефонів і смартфонів в тому числі, нещодавно випустила флагманську модель Galaxy S III з 4,8-дюймовим дисплеєм, у Sony Xperia P розмір екрану - 4 дюйма, і навіть у Nokia, що стрімко знижує частку на ринку мобільних пристроїв, нещодавно вийшов смартфон Nokia Lumia 610 з діагоналлю екрану 3,7 дюйма.

Представник Apple не коментують плани випуску нового iPhone.

Для тих, кому важливий великий екран, існують спеціальні пристрої - планшети, нагадує гендиректор аналітичного агентства Telecom Daily Денис Шматків.

Проте, констатує він, виробники пробують збільшувати розмір дисплея і у смартфонів, враховуючи, що їх власники багато користуються мобільним інтернетом, іноді дивляться мобільне відео і т.д.

Днями аналітична компанія Gartner підвела підсумки поставок мобільних телефонів і смартфонів на світовий ринок в I кварталі 2012 року.

Згідно її оцінками, позиції Apple продовжували зміцнюватися: її частка на ринку телефонів подвоїлася в порівнянні з січнем-березнем 2011 року і досягла 7,9 % (33,12 млн телефонів, третє місце після Samsung та Nokia), а в сегменті смартфонів вона зросла з 16,9% до 22,9% (платформа Apple iOS - друга після Android).

ІТ-ринок Аpple