Facebook підвищила ціновий діапазон на IPO через великий попит на акції
Через великий попит на акції, Facebook підвищила ціновий діапазон для IPO з колишніх 28-35 доларів за папір до 34-38 доларів.
Про це повідомляють "Ведомости" з посиланням на Reuters.
При середній ціні розміщення в 36 доларів соцмережа може залучити 12,1 млрд доларів, якщо продасть 337,4 млн своїх акцій.
При максимальній ціні за акцію оцінка всієї компанії перевищить 100 млрд доларів.
Роуд-шоу Facebook стартувало 7 травня.
За тиждень попит на акції по верхній межі цінового діапазону перевищив пропозицію в п'ять разів, розповіла людина, близька до учасників розміщення.
Тому книга заявок буде закрита на два дні раніше запланованого терміну, тобто 15 травня.
Серед IT-компаній найдорожчою після IPO став пошуковик Google з капіталізацією в 23 млрд доларів; службу експрес-доставки United Parcel Service у 1999 році оцінили в 60,2 млрд доларів.
Нагадаємо, співробітники Facebook будуть змушені заплатити в середньому по мільйону доларів податків після первинного публічного розміщення (IPO) найбільшої соціальної мережі в світі.