Українська правда

Білоруси зганьбилися, випустивши "власний" планшетник

26 квітня 2012, 15:14

Білоруське держпідприємство "Горизонт" на виставці TIBO-2012, що проходить в Мінську, представило планшетні комп'ютери під власним брендом.

Публіці були показані три моделі під керуванням ОС Android 2.2 і 2.3, оперативною пам'яттю від 256 МБ до 512 МБ, дисплеєм дозволом 1080x600 і 1024x600 пікселів, процесором від 800 МГц до 1 ГГц і камерою від 0.3 Мп до 1.3 Мп, Wifi LAN 802.11, пише видання NEWSru.

Ціни та орієнтовні терміни початку продажів не названі.

Планшетники демонструються тільки на закритій вітрині за склом, їх не вмикають і не дають потримати в руках.

Відвідувачі виставки прямо на відкритті виставки здогадалися вписати всі три назви моделей "Горизонту" в рядок пошуку Google і дізнатися, що мають справу з черговим випадком "наклеєчної" збірки.

Результат пошуку - noname-моделі з Китаю, які до того ж застарілі і продаються з безкоштовною доставкою поштою не дорожче 180 доларів.

В різних інтернет-магазинах вони фігурують то під маркою Superpad, то FlyTouch-3, або ще якось.

Від білоруського у суперновинці тільки наклейка HORIZONT на корпусі.

Навіть назви моделей "розробники" з державного холдингу, ще з радянських часів відомого в основному своїми телевізорами, змінити полінувалися.

Наклейка від однойменного телевізора, а в іншому - добре знайома по речовим ринкам "китайщина".

Для китайських виробників розміщення на планшеті, смартфоні або іншому пристрої логотипу замовника є досить рядовою опцією, якщо партія пристроїв не менше 1000 штук.

Відзначимо, що не так давно і в Росії були запущені у продаж "російські айпади".

Обравши в каталозі китайської фірми якийсь планшет і попросивши китайців додати в нього меню російською мовою, а на лицьову панель - логотип російського бренду, можна розповідати покупцям, що це справжня російська розробка.

Спочатку "російські айпади" найчастіше виходили з кривуватим корпусом, жахливо каламутним екраном і жахливого вигляду чохлом, потім якість збірки помітно покращилася, однак конкурувати з продукцією Apple, Samsung, ASUS, Sony та інших відомих виробників, яка, до речі, що теж збирається в Китаї, зовсім на інших умовах, ці пристрої не змогли.

У Росії подібний маркетинг вже виходить з моди, а в Білорусії, як бачимо, тільки набирає обертів.

Близько двох років тому точно так само зганьбилося мінське НПО "Інтеграл", коли під наклейками на моніторах покупці стали масово виявляти логотип тайванської компанії Acer.

За підозрою в організації "сірого" імпорту було навіть порушено кримінальну справу, яку, щоправда, так і спустили на гальмах.

ІТ-ринок Білорусь