Українська правда

У Колеснікова викинуть 40 мільйонів на відеорекламу "Євро-2012"

1 листопада 2011, 14:55

ДП "Центр комунікацій "Україна-Всесвіт" 27 жовтня за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ "Смарт Студіо" на виготовлення та розміщення рекламних роликів в ефірі міжнародних телеканалів.

Вартість угоди становила 38,5 мільйона гривень. Про це повідомляється у "Віснику державних закупівель", пишуть "Наші гроші".

Закупівля проведена в рамках держпрограми підготовки України до "Євро-2012".

"Для України оптимальним визнається варіант, коли основну роль у процесі підготовки до чемпіонату з футболу відіграє держава… Мета послуг полягає у створенні соціальних та організаційних умов для успішного проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012", - йдеться в конкурсній документації.

Виконавець повинен забезпечити розміщення відеороликів не менше ніж на трьох іноземних телеканалах. Метою кампанії є досягнення 20% охвату європейської аудиторії.

Всього у листопаді-грудні 2011 року має бути розміщено не менше 90 разів ролики хронометражем до 60 секунд, 30-секундні - не менше 6 тис разів, 10-секундні - не менше 200 разів, 5 секундні - не менше 1500 разів.

ТОВ "Смарт Студіо" засновано Сергієм Мусіним та Наталією Крамаренко, яка також відома як співзасновниця ТОВ "ЕС комюнікейшн груп" (ESGroup).

Фірми з цієї групи неодноразово вигравали підряди у структур Нацагентсва з питань "Євро-2012".

Єдиним конкурентом "Смарт Студіо" на тендері було ТОВ "Незалежний Медіа Центр" Сергія Рибака, яке вже не раз було другим обов’язковим учасником тендерів, перемогу на яких отримувало ТОВ "ЕС комюнікейшн груп".

держзакупівлі Євро-2012