У Колеснікова викинуть 40 мільйонів на відеорекламу "Євро-2012"
ДП "Центр комунікацій "Україна-Всесвіт" 27 жовтня за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ "Смарт Студіо" на виготовлення та розміщення рекламних роликів в ефірі міжнародних телеканалів.
Вартість угоди становила 38,5 мільйона гривень. Про це повідомляється у "Віснику державних закупівель", пишуть "Наші гроші".
Закупівля проведена в рамках держпрограми підготовки України до "Євро-2012".
"Для України оптимальним визнається варіант, коли основну роль у процесі підготовки до чемпіонату з футболу відіграє держава… Мета послуг полягає у створенні соціальних та організаційних умов для успішного проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012", - йдеться в конкурсній документації.
Виконавець повинен забезпечити розміщення відеороликів не менше ніж на трьох іноземних телеканалах. Метою кампанії є досягнення 20% охвату європейської аудиторії.
Всього у листопаді-грудні 2011 року має бути розміщено не менше 90 разів ролики хронометражем до 60 секунд, 30-секундні - не менше 6 тис разів, 10-секундні - не менше 200 разів, 5 секундні - не менше 1500 разів.
ТОВ "Смарт Студіо" засновано Сергієм Мусіним та Наталією Крамаренко, яка також відома як співзасновниця ТОВ "ЕС комюнікейшн груп" (ESGroup).
Фірми з цієї групи неодноразово вигравали підряди у структур Нацагентсва з питань "Євро-2012".
Єдиним конкурентом "Смарт Студіо" на тендері було ТОВ "Незалежний Медіа Центр" Сергія Рибака, яке вже не раз було другим обов’язковим учасником тендерів, перемогу на яких отримувало ТОВ "ЕС комюнікейшн груп".