"Укрспецекспорт" розбирається з літаками для Іраку
Керівництво "Укрспецекспорту" докладає зусиль для того, щоб виконати контракти з поставок військової техніки, які опинилися на межі провалу з вини колишнього керівництва компанії.
Про це повідомляє агентство "УНІАН" із посиланням на прес-службу "Укрспецекспорту".
Так, в грудні був активізований переговорний процес з питань поставок до Іраку літаків АН32Б.
Результатом переговорів став протокол, в якому сторони зафіксували можливість вирішення проблеми, яка перешкоджала виконанню контракту.
За даними джерела, проблема виникла через те, що ДП "Прогрес" (дочірнє підприємство "Укрспецекспорту") підписало договір із серійним заводом "Антонов" про виробництво літаків АН32Б до укладення відповідного контракту з Іраком.
У контракті іракські партнери зазначили, що всі комплектуючи літаків повинні бути не старше 2009 року випуску. У договорі з "Антоновим" цей пункт був відсутній.
Контракт з Іраком був укладений у травні 2009 року. Таким чином, відзначає джерело, у побудованих для Іраку літаках опинилися комплектуючі, виготовлені до 2009 року, й іракська інспекція пред'явила претензії.
"Нове керівництво "Укрспецекспорту" доклало максимум зусиль для того, щоб не допустити розриву контракту. Зокрема, українська сторона запропонувала Іраку замінити всі старі деталі на нові. Переговорний процес продовжується", - повідомляє прес-служба компанії.
Прес-служба нагадує, що в 2009 році компанією "Укрспецекспорт" керував Сергій Бондарчук, а контракт з Іраком підписував заступник глави ДП "Прогрес" Тарас Шейко.
10 червня 2010 року президент Віктор Янукович призначив головою "Укрспецекспорту" Дмитра Саламатіна.