Google розробляє власний індекс споживичих цін
Американський інтернет-гігант Google веде розробку методики розрахунку власного індексу споживчих цін, заснованого на даних інтернет-магазинів.
Індекс з часом може стати реальною альтернативою офіційним статистичними даними, пише газета Financial Times, передає "Інтерфакс".
Перевагою Google Price Index (GPI) є швидкість збору та обробки даних, які надходять в систему в режимі реального часу.
В даний час основним індикатором інфляції в США є дані міністерства праці - індекс CPI (Consumer Price Index), який розраховується на основі вручну зібраних в магазинах країни даних і який виходить зі значним відставанням.
Google поки не прийняв рішення про публікацію GPI, заявив головний економіст Google Хел Веріан.
Представник компанії також зазначив, що GPI поки не може служити безпосередній альтернативою CPI, оскільки спектр продуктів, які купуються через всесвітню мережу, відрізняється від тих, які можна знайти на полицях звичайних магазинів.
Так, наприклад, витрати на ведення домашнього господарства становлять близько 40% CPI і лише 18% GPI.