Харківський авіаційний заперечує можливість штучного доведення до банкрутства
У Харкові після підписання нових українсько-російських угод час від часу говорять про те, що харківському авіаційному заводу загрожує штучне доведення до банкрутства.
Зокрема, професор Харківського національного університету Володимир Соболєв в інтерв'ю Deutsche Welle заявив, що вважає банкрутство ХАЗу досить імовірним.
Він підкреслив, що сьогодні це солодкий шматок державного пирога, який ще не прибрали до рук олігархи.
Високій рівень тінізації економіки та відсутність механізму захисту державної та і приватної власності, на думку Соболєва, створюють умови для втрати авіаційного заводу.
Втім, наголошує професор, і держава не дуже переймається цією проблемою.
На думку Соболева, "уряд перебуває не у XXI столітті, а ще у радянському минулому 70-річної давнини".
Літакобудування ж тримається на інтелекті керівництва авіаційного заводу, додає він.
Однак генеральний директор ХАЗу Анатолій М'ялиця категорично заявив, що банкрутство або "якийсь продаж" чи то передача Росії -неможливі.
"ХАЗ - у списку держпідприємств, приватизація яких заборонена. Зараз завод працює, готується випуск облігацій підприємства. Є замовлення, навіть є стратегічні плани на розширення ринку збуту", - зауважив М'ялиця.
За його словами, Харківські літакобудівники можуть вийти на ринок Зауралля, куди вже продали Ан-140, що літають у Якутії.
За підрахунками ХАЗу, Зауралля сьогодні потребує 200 таких літаків, і завод може виконати таке замовлення.
Але усе залежатиме від того, як Україна буде домовлятися з Росією, вважають на підприємстві.