Греція бореться за кожного туриста
За умов економічної кризи та урізання бюджету греки прагнуть посилити свою репутацію туристичного раю.
Одначе через конкуренцію середземноморських сусідів і часті страйки у самій Греції цей сезон виглядає вже програним, пише видання Deutsche welle.
Ще донедавна Греція не бачила особливої потреби у надмірному рекламуванні своїх принад.
Незважаючи на те, що туризм завжди був однією з основних статей держбюджету країни, відпочинок на батьківщині демократії і олімпійських ігор відносився до класу "люкс".
За бюджетним відпочинком туристи вирушали до сусідньої Туреччини.
Тепер же, за умов тяжкої економічної ситуації, у якій постала країна, греки всерйоз замислилися над зміцненням свого туристичного реноме.
"Туреччина та Єгипет продають пакети відпочинку за нижчими цінами і, звичайно, через негативні репортажі, де розповідається про страйки і економічний розпач, який охопив Грецію, нам буде важче просувати себе на ринку", - каже туристичний консультант Міхаліс Тоаноглу.
У Греції між тим не вщухають протести проти урядової програми заощадження.
Країну знову паралізував черговий страйк, учасники якого протестують проти підвищення пенсійного віку.
В Афінах знову стояв у заторах громадський транспорт: метро і автобуси не вийшли на маршрути.
Повітряне сполучення й рух поромів теж були обмежені, що є особливо болючим для країни з багатьма островами, не кажучи вже про незручності для туристів.
Але не всі греки споглядають на ситуацію з песимізмом.
Йоргос Катріс - типовий грецький бізнесмен. Він будує новий готель там, звідки усі інші підприємці прагнуть якнайшвидше забратися - на Родосі, популярному місці відпочинку серед німців та британців.
"Афіни - це ще не вся Греція. Можливо, у іноземців складається хибне враження. Але йдеться про поодинокі випадки протестів, у яких беруть участь не всі греки, а лише незначна частина. Туризм - це найважливіша наша галузь", - каже Катріс.
Маркетологи радять Греції робити ще більший наголос не лише на древній історії і культурі країни, але й на сонці, піску і пальмах, тобто тому, чого є вдосталь у дешевших сусідів.
Надто довго Греція сприймала туристів, як щось само собою зрозуміле. Тепер вона потребує їх як ніколи.