Українська правда

Росія два роки готуватиметься до спільного виробництва АН-70

1 липня 2010, 15:10

Росії потрібно близько двох років на підготовку виробництва спільного російсько-українського літака Ан-70.

Про це заявив віце-президент з корпоративного управління ВАТ "Об'єднана авіабудівна корпорація" (ОАК) Василь Прудковський, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".

"Близько двох років займе підготовка до виробництва", - сказав віце-президент.

За словами представника ОАК, підготовка до виробництва може розпочатися після надання російській стороні всіх необхідних документів.

"У ОАК ніхто не бачив технічних документів по цьому літаку", - додав Прудковський.

Він нагадав, що Міноборони фінансує розробку літака Ан-70 з 1996 року, і цей літак представляє для ВПС Росії певний інтерес.

Прудковський заявив, що військове відомство у зв'язку з прийнятим нещодавно рішенням про продовження співпраці між Росією і Україною по Ан-70 включить літак до держпрограми озброєнь до 2020 року.

"Після заводських випробувань і сертифікації літака будемо вирішувати питання, де і як цей літак виробляти", - сказав Прудковський.

Крім того, менеджер ОАК не виключає, що Росія в перспективі зможе закуповувати в Європі військово-транспортний літак А-400М так само, як і Європа може закуповувати Ан-70.

"Я не можу сказати: можливо, Ан-70 краще, ніж А-400, і Європа буде його купувати", - додав він.

ОАК створена в 2006 році. Вона консолідує авіабудівні активи в Росії.

Програма створення літака Ан-70 реалізується Росією і Україною на підставі міжурядових угод від 1993 і 1999 років.

Держзамовниками літака виступають міністерства оборони РФ і України.

У 2006 році Росія заявила про намір вийти з програми, однак вихід російської сторони з проекту офіційно оформлений не був.

Згідно з оцінками, обсяг витрат України і Росії на програму Ан-70 складає близько 1,5 млрд. доларів.

Програма держвипробувань Ан-70 виконана більш ніж на 50 %.

Будівництво перших двох Ан-70 розгорнуто на потужностях заводу "Антонов" в рамках укладеного з Міноборони в 2001 році контракту.

Фінансування проекту неодноразово заморожувалося.

авіапром Росія