Мінпромполітики готується підтримати авіабудівників
Міністерство промислової політики готує проект закону "Про внесення змін до законів щодо державної підтримки літакобудівної промисловості".
Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" із посиланням на прес-службу Мінпромполітики.
Згідно з повідомленням, хід підготовки документа був розглянутий на нараді в п'ятницю під керівництвом заступника міністра промислової політики - голови Агентства з питань оборонно-промислового комплексу (ОПК) Костянтина Кучера за участю представників Міністерства оборони, Національного космічного відомства (НКАУ), керівників провідних підприємств галузі.
За підсумками обговорення учасники схвалили доопрацьований перелік підприємств авіапрому, яким передбачається надати додаткові податкові пільги, і висловилися за необхідність якнайшвидшого ухвалення закону.
Як відомо, у січні парламент прийняв закон, який передбачає звільнення літакобудівних підприємств від сплати ПДВ при імпорті необхідної у виробництві продукції (крім підакцизної), а також від сплати земельного податку на ділянки, які використовуються для виробництва літаків або агрегатів для них. Пільговий період вводиться до 2016 року.
Документом також передбачено ряд пільг при визначенні розмірів амортизації основних фондів і формування валових доходів.
Закон встановлює три режими амортизації обладнання: звичайний, бонусний і прискорений, при цьому бонусна амортизація може застосовуватися до нового обладнання.
Термін оплати поставок збільшується з 90 днів до 180. Також планується спрощення митних процедур.
Список підприємств, для яких будуть діяти ці преференції. затверджується Кабміном за участю Мінпромполітики.
Як повідомлялося, попередній уряд Юлії Тимошенко планував виділити на техпереоснащення авіапрому в 2010 році 3,85 млрд. гривень.
Відповідно до затвердженої урядом у грудні 2008 року стратегії розвитку авіапрому до 2020 року, структурне реформування авіаційної промисловості передбачається здійснити шляхом приватизації підприємств галузі із залученням іноземних інвестицій з урахуванням особливостей високотехнологічної галузі при збереженні державного впливу держави на прийняття стратегічних рішень.
Відповідно до документа, приватизацію галузі планується провести в 2011-2015 роках після завершення до 2010 року акціонування та корпоратизації підприємств галузі та створення на корпоративній основі господарських об'єднань підприємств літакобудування, двигунобудування, вертольотобудування, і підприємств, які виробляють бортове і наземне радіоелектронне обладнання, супутникові системи зв'язку, навігації та спостереження.
За словами голови агентства з питань ОПК Костянтина Кучера, корпоратизація українського авіапрому може бути завершена не раніше 2011 року.