Українська правда

На МАКС-2009 привезуть українсько-російський Ан-148

17 серпня 2009, 15:32

Авіаційний науково-технічний комплекс ім. Антонова (АНТК) представить на міжнародному авіакосмічному салоні МАКС-2009, який пройде 18-23 серпня в підмосковному місті Жуковський, нові етапи та напрямки реалізуються спільно з російськими партнерами програм.

Про це повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна" з посиланням на прес-службу АНТК.

Зокрема, учасникам та гостям виставки спільно з ВАТ "Воронезькое літакобудівне акціонерне товариство" (ВАСО) буде представлений успішний результат спільної діяльності - перший серійний екземпляр нового регіонального реактивного літака нового покоління Ан-148-100В, побудований на потужностях ВАСО.

Цей літак є базовим варіантом нового сімейства Ан-148/-158/-168. За даними АНТК, в програмі створення лайнерів цього сімейства зайняті 126 підприємств Росії, в країні створено понад 28 тис. робочих місць.

Як нагадали в прес-службі, перший український Ан-148 в червні почав експлуатуватися на регіональних маршрутах авіакомпанії "АероСвіт-Українські авіалінії". За два місяці він виконав 150 регулярних рейсів, перевіз близько 8 тис. пасажирів.

Крім базового варіанту Ан-148, призначеного для перевезення 68-85 пасажирів, на виставці будуть представлені проекти 99-місцевого літака Ан-158 і лайнера високого комфорту Ан-168.

До цього часу кількість заявок, отриманих від експлуатантів авіатехніки з Росії, України, Казахстану, на придбання літаків сімейства Ан-148/-158/-168 перевищило 170, повідомили в АНТК.

Як зазначили в прес-службі, в числі програм, які будуть презентовані на виставці, також успішно працює на регіональних повітряних трасах турбогвинтовий ближньомагістральний 50-місний пасажирський літак Ан-140.

Ще один важливий спільний проект, який буде презентований на МАКС - військово-транспортний літак короткого зльоту і посадки Ан-70.

"Частка російських підприємств в програмі наближається до 80%. Сьогодні йде робота над завершенням випробувань літака, його модернізацією та запуском у серійне виробництво", - сказав співрозмовник агентства.

"Ан-70 необхідний для сучасної армії. Цей літак здатний вирішувати якісно нові завдання, недоступні попереднім військово-транспортним літакам. Підтвердження тому - результати великої програми спільних російсько-українських державних випробувань, більша частина якої вже завершена", - відзначив він, уточнивши, що перші серійні літаки, виробництво яких запущено на Київському державному авіазаводі "Авіант", можуть бути передані замовнику - Міноборони України - до 2012 року.

Як повідомили в АНТК, під час московського авіасалону заплановані зустрічі та переговори, спрямовані на відновлення серійного виробництва модернізованого варіанту важкого транспортного літака Ан-124-100 "Руслан" - Ан-124-100М-150 вантажопідйомністю 150 тонн.

"Послуги цього літака мають великий попит у всьому світі. Тільки за перше півріччя 2009 року, "Руслани" авіакомпаній Росії та України перевезли більше 52500 т різних вантажів" - відзначили в прес-службі.

Як повідомили в прес-службі, в рамках виставки АНТК ім. Антонова має намір обговорити з російськими партнерами і ряд інших напрямків спільної роботи.

Ан-148 авіабудування