Metro Group втрачає прибутки через валюту Східної Європи
Продажі німецького концерну Metro Group у Східній Європі за підсумками першого півріччя поточного року знизилися на 11,6% - до 7,3 млрд. євро з 8,3 млрд. євро за той же період 2008 року.
Про це йдеться у звіті компанії, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".
Скорочення виторгу в регіоні здебільшого пов'язане з девальвацією валют держав Східної Європи - у місцевій валюті продажі в регіоні показали зростання на 3,6%.
Це найвищий показник в локальних валютах серед усіх макрорегіонах присутності Metro.
В цілому, продажі Metro Group у січні-червні поточного року скоротилися на 3,2% - до 30,5 млрд. євро.
Виручка гіпермаркетів дрібнооптової торгівлі Metro Cash&Carry впала на 6,5%, до 14,6 млрд. євро, у Східній Європі падіння продажів цього формату досягло 13,3%, у місцевих валютах було зафіксовано зростання на 0,1%.
Metro Group управляє мережею з 2,1 тис. магазинів різного формату в 32 країнах. Виручка Metro за підсумками 2008 року збільшилася на 5,8% - до 68 млрд. євро.