Рекламісти хочуть відсудити у "1+1" 58 мільйонів доларів
Російська компанія Video International, один з найбільших рекламних сейл-хаузів в СНД, у березні подала до Лондонського арбітражного суду позов щодо CME BV, холдингової компанії українських телеканалів "Студія "1+1" та "Кіно", що входять до медіа - групи Central European Media Enterprises (CME)
Про це ідеться у квартальному звіті CME, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".
Агентство нагадує, що, у грудні CME оголосила про припинення співпраці з Video International за контрактом, укладеним на 2006-2011 роки, і створення власного підрозділу з продажу реклами.
Відповідно до звіту, сейл-хауз був проінформований про розрив угоди 24 грудня 2008 року, з чого випливає, що контракт вважається розірваним з 24 березня 2009 року.
При цьому за дострокове припинення договору Video International має намір вимагати в суді виплату 58,5 млн. доларів, що відповідає доходу від продажу реклами "Студією "1+1" за липень-грудень 2008 року.
У CME не заперечують необхідність сплати неустойки, однак стверджують, що вона повинна дорівнювати 12% від середньомісячної рекламної виручки плюс 6% від середньомісячних спонсорських надходжень за півроку до закінчення контракту, помножені на шість.
За розрахунками медіахолдингу ця сума еквівалентна 4,9 млн. доларів.
Прибутки "Студії "1 +1" в 2008 році знизилися на 23% у порівнянні з 2007 роком - до 96,6 млн. доларів.
Показник EBITDA телеканалу пішов у негативне значення - до "мінус" 31,3 млн. доларів проти позитивного значення в 27,5 млн. доларів за 2007 рік.