Українська правда

"1+1" продаватиме рекламу без сейлз-хаусу

10 грудня 2008, 11:37

Другий за розміром телеканал "Студія 1+1" і сейлз-хаус "Пріоритет", що співробітничали з 1995 року, розривають відносини.

З наступного року "1+1" вирішив продавати рекламу самостійно, пише видання "Комерсант-Україна".

Учасники ринку вважають, що канал не зможе почати продажі із січня 2009 року, а доля "Пріоритету" багато в чому буде залежати від того, чи зможе сейлз-хаус укласти довгострокові контракти з іншими телеканалами.

Про закінчення співробітництва "Студії 1+1" і сейлз-хауса "Пріоритет" керівництво телеканалу повідомило найбільші медіаагентства на зустрічі, що відбулась наприкінці минулого тижня.

За словами директора MindShare Валерія Вареници, для продажу реклами телеканал планує створити окрему структуру. Факт розриву договору з "Пріоритетом" підтвердили й у прес-службі російської рекламної групи "Відео Інтернешнл" (володіє "Пріоритетом"), відзначивши, що компанію "дивує рішення каналу, з огляду на довго строковість співробітництва".

У прес-службі телеканала підтвердили, що мають намір "змінити схему продажів реклами", але від більш докладних коментарів відмовилися.

На українському ринку вже були приклади продажів телеканалами реклами самостійно. 2004 року розміщенням реклами на каналах, що входять до умовного медіахолдингу Віктора Пінчука (ICTV, СТБ, "Новий" і М1), займалося агентство MediaLight.

Але через рік канали замінили сайлз-хауса, уклавши договір з "Інтер-рекламою" і "Стиль-С". Утім, для створення власного сейлз-хаусу канал вибрав зручний час, вважають експерти.

"В умовах кризи у випадку невдачі канал втратить менше грошей, ніж якби вони змінювали партнера під час зростання ринку", - говорить Вареница.

реклама