Українська правда

Інтернет-компанії переходять на гривню

13 листопада 2008, 10:08

Провідні компанії Інтернет-ринку домовилися про фіксування вартості рекламної площі у національній валюті, без наступного їхнього коректування до підвищення, до лютого 2009 року включно.

Економічна криза в Україні вплинула на роботу більшості підприємств України, і торкнулася в першу чергу тих компаній, чия цінова політика прив'язана до американської валюти.

Відсутність фіксованої ціни на ринку не сприяє стабільності.

Така ситуація створює незручності для клієнтів, ускладнюючи формування вартості продукту, і як наслідок робить безглуздим планування рекламних бюджетів.

З урахуванням сформованої ситуації, низка провідних Інтернет-компаній України домовилися зафіксувати свої ціни в гривні, без наступного їхньог  коректування убік підвищення , до лютого 2009 року включно.

Такий крок дозволить зробити передбачуваними процеси фінансового планування рекламних бюджетів.

На цей момент про фіксування розцінок у гривні домовилися Інтернет компанії: Bigmir-Internet, I.UA, "РБК-Украина", "ЛІГАБізнесІнформ", "Українська
 правда"
, Podrobnosti.ua, "Обозреватель", "УНІАН", а також рекламна мережа Go2Net.

Таке рішення великих гравців повністю підтримали Інтернет-агентства: AdWork, ADPRO, TMGU, ITCG, Mediacom, Echo, Media Effect, MI-6, "Інтернет-Технолоджіс", РА"Эй Сі Онлайн", Brainberry.

У такій ситуації компанії-ініціатори розраховують на підтримку політики стабілізації рекламних цін у національній валюті з боку інших учасників ринку.

реклама фінансова криза