Українська правда

Коли в столиці з'явиться інспектор з паркування?

Для повноцінної роботи інспекторів з паркування в Києві потрібно затвердити ряд нормативно-правових актів на рівні уряду та Київської міської ради.

З 27 вересня офіційно набув чинності закон щодо реформування сфери паркування транспортних засобів.

Він передбачає створення механізму невідворотності покарання за порушення паркування транспортних засобів та дозволяє здійснювати тимчасове затримання та переміщення автомобілів-порушників.

Ще понад рік тому Київ першим запровадив виключно безготівкові розрахунки за паркування, відмовившись від послуг паркувальників. Усі комунальні паркувальники, яких ви могли бачити на вулицях міста, працюють незаконно.

У столиці для цього оптимізуємо паркувальний простір: шукаємо перспективні адреси для впровадження "перехоплюючих" паркувальних майданчиків на кінцевих станціях метро та в’їздах у місто, плануємо будівництво багаторівневих наземних та підземних паркінгів – там, де це можливо.

Крім того, спільно зі спеціалістами напрацьовуємо вимоги до нових об’єктів будівництва – вони мають містити паркінги відповідно до державних будівельних норм.

КМДА підготувала та провела тендери на облаштування паркувального простору, і зараз ми збираємо адреси для нових таких парковок у різних районах міста. По-перше, це дасть додаткові паркомісця, по-друге, сприятиме благоустрою, по-третє, дозволить наповнити міську казну.

Паркувальні кишені – столичний пілотний проект, абсолютно новий для України досвід. Завдання цих кишень – можливість комфортного паркування на нетривалий (до півгодини) термін;

На чергову сесію Київської міської ради готуємо проект рішення, яким буде передбачено значне збільшення існуючих паркомісць.

У Києві створюється служба інспекторів з паркування. Для цього недавнім рішенням Київської міської ради на 148 осіб була збільшена чисельність апарату виконавчого органу.

Інспектори з паркування повинні бути держслужбовцями. Зараз створюється відповідна служби та розробляються вимоги до представників цієї посади.

Крім того, ми готуємо до запровадження автоматизовану систему контролю оплати послуг з паркування, а також переглядаємо концепцію розвитку паркувального простору в місті та правила паркування транспортних засобів у столиці.

Для реалізації всіх ідей очікуємо на затвердження урядом важливих нормативно-правових актів:

- порядку доступу до Єдиного державного реєстру транспортних засобів та внесення до нього відповідних відомостей;

- порядку тимчасового затримання інспекторами з паркування транспортних засобів та їх зберігання;

-  порядку безоплатного надання (у т.ч. через інтернет) інформації про адміністративне правопорушення.

До прийняття урядом зазначених ініціатив будуть проводитись необхідні інструктажі та навчання інспекторів з паркування щодо застосування основних положень закону та Кодексу про адміністративні правопорушення.

Ми розраховуємо на єдину та злагоджену позицію депутатів Київської міської ради, від соціальної відповідальності яких залежить розгляд і прийняття ряду значущих для міста рішень.

На рівні держави мають бути визначені технічні вимоги до пристроїв для фіксації порушень.

Також треба розробити Реєстр адміністративних правопорушень у сфері безпеки дорожнього руху, забезпечити сертифікацію та стандартизацію пристроїв, які використовуватимуться у роботі.

Розраховуємо на взаємодію із Кабінетом Міністрів, правоохоронцями і патрульною поліцією, Сервісним центром МВС, адже лише спільними зусиллями ми можемо зробити нашу столицю ще комфортнішою.

Колонка є видом матеріалу, який відображає винятково точку зору автора. Вона не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, про яку йдеться. Точка зору редакції "Економічної правди" та "Української правди" може не збігатися з точкою зору автора. Редакція не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія.
КМДА транспорт