Українська правда

Камала Гарріс планує витратити рекордні $370 млн на купівлю реклами своєї кампанії

Володимир Тунік-Фриз — 1 вересня, 16:20
 
Getty Images

Камала Гарріс планує витратити 370 млн дол на рекламу з початку вересня до виборів у США в листопаді. Її кампанія описує це як найбільшу покупку цифрової реклами в історії американської політики.

Про це повідомляє Financial times.

Кампанія Гарріс заявила, що бронює телевізійну рекламу на суму 170 млн дол у період з 3 вересня по 5 листопада на національному рівні та в ключових штатах, де відбудуться вибори, і ще 200 млн дол на цифрову рекламу.

"Ці резерви зосереджені навколо ранніх інвестицій у найбільш затребувані видавництва та платформи, такі як Hulu, Roku, YouTube, Paramount, Spotify та Pandora", - заявили в неділю в кампанії Гарріса.

Здійснюючи ці ранні бронювання, кампанія забезпечила собі найбільш преміальний інвентар, зафіксувавши значно ефективніші ціни, - додали у команді Гарріс.

Нагадаємо:

Meta в п'ятницю 23 серпня виявила спроби злому акаунтів WhatsApp американських чиновників з адміністрацій президента, Джо Байдена і колишнього президента Дональда Трампа, звинувативши в цьому іранську хакерську групу.

Економічна правда

США технології вибори