У США ведуть суперечки щодо збереження AM-радіо для автомобілів
Автовиробники прагнуть вилучити технологію радіотрансляції AM з автомобілів, тоді як окремі групи політиків хочуть закріпити її законодавчо.
Про це йдеться в матеріалі the Wall Street Journal.
Протягом останніх 5 років AM-частоти значно втратили популярність серед американців. Якщо у 2016 році кількість користувачів становила 107 млн, у 2023 році їх кількість зменшилась до 78 млн.
Законодавці з різних груп кажуть, що більшість автомобільних компаній не мають жодних зобов'язань щодо майбутнього AM-тюнерів в автомобілях, тому вони хочуть законодавчо зобов'язати їх продовжувати випускати автомобілі з безкоштовним AM-радіо.
Прихильники стверджують, що це важлива частина мережі екстреного зв'язку, також на його частотах працюють резерви екстрених служб.
Автовиробники та технологічні адвокаційні групи заявили законодавцям, що вимога щодо закріплення AM-радіо як обовʼязкову опцію в автомобілях буде "несумісною з принципами вільного ринку".
Окрім цього, автовиробники наголошують, що споживачі мають безліч альтернативних способів звʼязку.
Нагадаємо:
У 2023 році вперше в історії електромобіль – американська Tesla Model Y – очолив рейтинг найпопулярніших нових авто у Європі.
Німецькі автовиробники, такі, як BMW, Mercedes-Benz і Volkswagen не встигають за ринком електромобілів, втрачаючи прибутки, через ставку на класичні автомобілі.